Damn SL, Damn Photo!

2010-09-01 14:23:18 My day

Vad gör man en dag som denna? När man börjar 8 och slutar 10. Helt meningslöst.
Jo, efter skolan så hade vi klassfoto. Varför kan man då fråga sig. Man blir aldrig riktigt nöjd, eller så blir håret inte alls som man tänkt sig, eller så har man bara inte kläder som passa för ett foto som folk kommer kunna se och minnas så länge dem där hemska skolkatalogerna finns! Oh ja, gud vad jag hatar klassfoto!
Till råga på allt så ramlar nästan jag och min kompis av stolen för dem är så rangliga..Ha-ha, gissa om det satte igång klassen? haha:)

Efter det så hamnade jag i Centrum med Elin, vilket inte alls var planerat. Hade helt andra planer planerat för mig, men SL strulade till det för mig. Damn SL.
Men hur som haver, Vi åt tacobaren, fick även sällskap av Mia och Ida, väldigt trevligt. Sen ni, då köpte jag min efterlängtade Rosring! Den fanns! I min storlek! Det måste vara ödet. haha.
Fick även med ett par örhängen hem. Nu har jag redbullen i högsta hugg och målar naglarna framför tv'n som visar GreysA, OCH sitter vid datorn. Japp, jag är tjej. Kan göra massa saker samtidigt..

Soon: jobb.



Ringen och örhänet. Ska visa resten senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback