Dumma Nv lärare som snor min pojkvän, desperat-tjej-91

2010-09-14 21:11:42 My day
Hemma från jobbet och ligger just nu i sängen( fortfarande för lat för att hämta datorn) och pluggar lite smått. Hade tänkt att sova strax, ( ensam, helt ensam i min stora säng, vart är då min pojkvän kan man undra? Jo han är på någon paddling slasch camping med skolan, detta var tydligen obligatoriskt. Hur sjukt är inte det? Att vuxna människor ( de flesta Som går i trean är ju över18, alltså myndig=vuxen) måste sova med klassen på sin ledig tid? Tänker dom inte alls på att eleverna har ett lov och att ( som i detta fall) de har en liten ensam flickvän som vill ha sin snarkande nalle bredvid sig?! Nejråå, jag ska nog klara mig..ehm men jo..det ska nog gå..hehe..mardrömmar utan min älskling. Hej desperat-tjej-91 :) nej men nu får jag ta mig i kragen och sova.. För då går tiden fortare och ju snabbare tiden går, desto snabbare får jag träffa min prins! Så får det bli, sweet Dreams. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback