Förevigt, drömmar.

2010-09-27 14:40:38 My day

" Think of me when you wake up and i'm gone. I keep dreaming that you are with me. Think of us when we said forever. Think of my and remember that i'm gone.  Forever was what we said"

Nu har jag snart skrivit klart min psykologi uppgift nr2. UF grejjerna är klara, känner mig som en rätt hyfsad VD iallafall, hehe. Laddar ner lite musik till min ipod just, väldigt behövligt. Har inte behövt använda den särskilt mycket den senaste veckan så nu måste den uppdateras med ny musik och nya batterier för idag kommer den användas flitigt igen, just like the old day's. Ska ju faktiskt åka buss och promenera och det fungerar verkligen inte utan musik. absolut inte. kommer inte på fråga.

Så ska fortsätta med detta nu, skriver mer sen.

gulle♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback