Hejhopp

2010-09-12 10:49:37 My day

Uppdateringen är på botten av en pool, nej en sjö! Eller nej ännu värre, på botten av ett djupt mörkt hav!
Men mina dagar är inte så världsliga, jobbar,pluggar. Eller så är jag i stallet och rider mina ( min och min andra låtsas min ponni) underbara ponnisar, eller så är jag lite galen och håller till på gymmet och tränar. Självklart måste jag umgås med min pojkvän också+ vänner.

Men just nu är jag dödssjuk. ( Lovar att jag hostar snart upp lungorna och allt som finns där inne). Men jag har krigat mig upp nu i helgen-to be continued...-, även då jag legat i feber i en veckas tid,hostar,rapar ( stryk det, hehe skämt! Okej ta det lugnt, Det var ett skämt!!) -fortsätnning...För jag skulle aldrig ge bort mina älskade helger. OB i allas hjärtan.

Måste rusa:D



Juste,glömde..är på jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback