Let me hear your love song

2010-09-02 10:01:51 My day

Godmorgon på er. Hoppas allt är bra med er. ( låtsas att någon annan än jag läser den)
Själv är man sjuk, ( skriver man så, egentligen är det väll "idag är jag sjuk") Nåväl, vad gör man en dag som denna då? Jag hade tänkt skriva klart min ansökan om sommarjobb på Island. Har hittat en gård som låter väldigt intressant, de som har gården är även svenskar vilket kommer underlätta det hela!
Ska även städa hela huset, mamma är borta så jag tar rollen som mamma, eller ja. Försöker.
Hunden ska få komma ut på en lååångpromenad ner till ängen och springa av sig. Plugga ska jag väll också orka göra. Är ju inte döende! eller nästan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback