Letande fortsätter

2010-09-23 22:05:53

Dimmbrá frá Miðey-
hittade henne idag på bukefalos och har nu mailat ägaren ang stoet. Hon är femgångare, två år, Elitstam väldigt fina föräldrar. Visar stora och flotta rörelser. Kom till Sverige som föl.
Brukar i vanliga fall inte gilla skäckar, men hon fastnade jag verkligen för. Tyvärr rätt dyr för att vara två, men jag ska nog ändå ta mig en titt på henne och ett prat med mamma. Hon finns i Kalmar wich means ROADTRIP!¨



Alisa-

en har jag hittat en liten dam som är född nu i sommar. Femgångare som visat alla gångarter i hagen med bra aktion, väldigt välutvecklad för sin ålder. Hon är fölbedömd till 7,86 och har både Jorik från lönneberga och Mökkur i stammen. läs om henne här.
Ska skriva mail till hennes ägare och fråga lite om henne.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback