Lite night-chat

2010-09-25 00:12:51 My day
Hej så här på kvälls ( natt-) kvisten. Ligger i sängen och borde verkligen sova, ska börja jobba 9 imorgonbitti istället för 12. Det suger att jag måste gå upp och jobba tidigt eftersom det var tänkt att jag skulle få en lugn helg efter att inte ha varit ledig på tre veckor. Men samtidigt betyder det mer lön så det tackar jag för. Hehe. För övrigt är det tänkt att jag ska på bloggawards imorgon men hoppar nog det, förlorar visserligen 200 kr på det men jag har verkligen ingen som helst lust. Kanske drar på efterfesten bara på café opera;) however, ska prata med mamma imorgon ang två ston. Lutar mot den yngsta(billigaste), det är även henne jag fastnat mest för. Men vi får se vad söta mamma har att säga om det hela:) Sweet dreams peps<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback