Min ängel

2010-09-27 14:49:00 My day
Fick ett litet gulligt sms från min medryttare där det stod, ( måste tillägga, att jag älskar att få sms av Caroline, för det första skriver hon alltid massa fint om min lillabrunaprinsessa, och för det andra skriver hon så gulligtroligt):

"Litenbrun viskade i mitt öra att hon vill bli badad imorgon och klippt dagen efter:D för jag är jättevarm :o  så sa hon faktiskt till mig! Och så sa hon att jag skulle berätta de för dig :D "

Så ja, det får väll bli så. Om hästen till och med kan prata nu så är det något som inte står rätt till, så får väll ta mig ner till stallet imorgon och tvätta henne så hon kan bli nakenponni på onsdag. Söötponni som kommer se ut som en brunpudelponni!




Kommentarer
Carro

Tjohooo :D hämta mig imorgon så hjälper jag till liksom :D

2010-09-27 16:28:39
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback