My body is froze

2010-09-16 13:40:36 My day
Nej det här är då så långt ifrån okej som det kan bli. Mina inloggningsuppgifter till skoldatorn vill absolut inte fungera. Hur jag kan använda datorn nu undrar ni säkert nu? Snodde Sofie's uppgifter, hehe.
Har haft världens längsta håltimme nyss, eller den är inte över ännu. Svenska redovisning på något som jag inte alls förberett mig på, vilket suger. Mitt huvud hinner inte snappa upp allt som händer runt omkring.
Vill verkligen åka till stallet och rida, men jag finner ingen tid till det. Men i helgen ska jag troligen ha hunnit göra klart en del så jag kan ta mig tid till stallet igen. måste. finns inga men eller bortförklaringar längre.

Men nu måstemåstemåste jag verkligen,verkligen plugga till redovisningen.

( Använde en dator för en gångsskull, hehe..kan använda kursiv text igen, och fet, överstryckt och understryckt(!!) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback