Summer Glory

2010-09-28 11:55:38 My day

Hola!
Sitter i soffan, nu tänker ni säkert, nähe gud vad ovanligt, har tjejen inget liv eller? men saken är den att jag har varit hos tandläkaren,igen. Och dragtit ut två tänder, igen.
Så har bedövning i hela höger sidan men det har börjat sticka lite så den verkar vara påväg att släppa, tack o lov. För jag verkligen dör av hunger snart! Vill äta matmatmat.
Jag ser lite ut som en groda med svullnad i ansiktet. hehe. Har bomull i hela munnen för att stoppa eventuella blödningar ur "hålen". Men usch, nog om min mun och mina tand-problem.

Ska senare ner till stallet för att tvätta min ponnihest. Men först och främst ska jag försöka lära mig hur man laddar över bilderna från iphonen till datorn. Nej jag har inte prövat ens så det kanske är, som man säger, piece of a cake. Eller är det ens så man säger? Gud vilket inlägg, babblar om allt och ingenting. Sa jag ens att jag var hungrig. För det är jag. Matmatmat..Mat är den enda som snurrar i mitt grodhuvud.
How well, ska väll sätta fart då. Lärarna måste undra vart jag tagit vägen den senaste veckan. inte bra Cassandra. inte bra alls!



Viva la France Spain..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback