Tandlös-tjej-91

2010-09-22 15:47:25 My day

Ajajaj..Satan o förbövelen vad ont det gör!
Har varit hos tandläkaren och dragit ut två tänder, en från överkäken och en från underkäken, på vänster sida. Tyvärr hade jag redan en glugg på vänster överlinjen så nu är den kluggen dubbelt så stor och sedan har jag en precis en glugg under på underlinjen. Så aa nu ser jag ut som fem snarare än 19, isn't life lovely?
Så nu har jag jätte ont, mår illa av smärtan. Själva utdragningsprocessen gjorde inte alls ont, men nu i efterhand så gör det förskräckligt ont.Plus att det slutar inte blöda, fast jag sitter med bomullstussar i gluggarna, så jag ser förtaskig ut. Svullen och eländig. Stackars mig.

Nej nu sitter jag bara och beklagar mig, Snart får jag tandställning. Tänk positivt! Fast nästa vecka på tisdag ska jag dra ut två till på höger sida.. Hmm positiva tankar, nejråå sådana finns inte just nu.
Ska titta runt efter något litet förtjusande ungsto eller unghingst nu istället.. måste roa mig. Tv'n är inte alls underhållande just nu..:/

Förresten så kan jag inte prata, sluddrar bara,men inte för att jag är drogad utan att dom har bedövat hela vänster sidan av ansiktet. haha.. läpparna hänger, drägglar lite gulligt också. Ser efterbliven ut när jag försöker prata. Så för en gångsskull är jag tyst, hehe.


 

Hehe..



Kommentarer
Marielle

usch då. har själv varit med om det där och det är ingen hit! men snart får jag ta bort min tandställning, ska bli sjukt skönt!

2010-09-23 23:56:53
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Marielle

sv: mm, inte så kul. det hade jag också. men log som aldrig förr på balen och studenten i alla fall :) går inte att göra annat ;) jag kommer ha min ca 1 1/2 år bara, så det är skönt! min syster hade i 3 år! men du är 91a? då måste du gått om ett år, elr hur blir det? :P

2010-09-24 12:03:13
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Marielle

glömde säga att jag ska ta bort den om 2 månader :)

2010-09-24 12:08:06
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback