Letar, Söker, Drömmer

2010-09-18 14:51:47 My day

Sitter och kollar runt efter lite hästar,  om mina planer går igenom så kommer jag förmodligen att köpa en till. Men bara om det skulle vara så att Hrisla inte är dräktig. ( fast hoppas att hon verkligen är dräktig, hon är så fin Hrisla.) Alla hästar är länkade så ni kan läsa om dem. Enjoy! :)

Unghästmönstrad hingst av Barbara Frische avelsdomare. Hästar säljes

Hingst 2008


Superflott 5-gångssto!. Hästar säljes
 
Flott 5-gångssto'





Mist, min solklara favorit. Lovande 5-gångssto, även dräktig.


Nu undrar ni som känner mig säkert varför jag letar häst, jag har ju redan en och väntar på ett föl. Men den 21 september får jag svar om Hrisla är dräktig eller ej, hoppas verkligen att hon är det. Men om det skulle vara så att hon inte är det så kommer jag antagligen köpa en unghäst, nyinriden eller inte alls riden. Beror helt på vad det är för häst. Så därför tycker jag att Mist skulle passa bra in, ett ungsto med hela livet framför sig, nyinriden men måste utbildas vidare, även dräktig med Glampi från Snararp. Ett riktigt kap, har verkligen fastnat för henne. Så himla vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback