Håll dig fin och ren

2010-09-29 09:37:33 My day

Godmorgon.
Ligger i sängen och har kollat på miljontals victoriasectret klipp på youtube, ingen aning om varför. Läste något i tidningen om det och började söka och tillslut hittade jag jätte roliga sminktips som jag tänkte pröva till helgens utgång. Ska bli väldigt intressant!

Men först och främst ska jag ta mig till stallet idag, snart. Lillaponnin blev duschad igår. Vilket inte heller var särskilt uppskattat av damen, men vill man bli fin får man lida pin. Okej sen att det var hon som inte ville bli fin är en annan historia. Men sen ska hon klippas idag, äntligen! Det rinnger om henne efter ett lugnt pass, illa. Så nu ska en del av pälsen bort. Förra året körde vi på helrakning, året innan bara bog och hals, lutar mot det i år. Bättre att ta för lite till en början och klippa mer om det behövs senare, än att kapa allt och sen ångra sig.

vilket lulligt inlägg, how well så det kan bli ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback