Flowers means that your sorry, Chocolate means I love you.

2010-09-04 15:24:07 My day

Oh herremingud! Vilken kväll slasch natt jag hade igår!
Tanken var att jag skulle ha en myskväll med pojkvännen, men fotboll visades på Tv'n och en söt liten Ida ville så gärna dra ut till stora staden för lite fiesta. Så sagt och gjort, bara att dra av pyjamasen och på med en liten svart klänning, hann inte ens fixa håret. Men så kan det bli. Det bästa med kvällen var att jag inte betalade ett öre, Ida bjöd mig på allt, och några andra. hehe.
Vi dansade hela natten, träffade på massa välkända ansikten! Väldigt roligt! En av de roligaste utekvällarna, helt klart!

Idag står det på schemat att vara bakis, check!
Gymma, alldeles strax, ska in på solariet också. Sen ikväll blir det Fiesta igen, först hemmafest, sen blir det troligen Nype igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback