VD för UF

2010-09-27 12:38:02 My day

Nu är jag riktigt duktig och flitig.
Sitter och kollar runt på internet efter gratis slasch billiga hemsidor. Vi har UF nu i skolan vilket menas med att vi skapar ett eget företag, fast för ungdomar. Så nu försöker jag tappert nog hitta någon lämplig hemsida som erbjuder något utöver det vanliga. Så vet ni någon bra hemsida som erbjuder något bra, hör av er till mig!
Det får kosta, men inte multum. Jag har även ett namn som jag gärna vill att vårat företag ska heta, men det finns även ett annat förslag, så vi får se vilket det blir. Jag är iallafall, hör och häpna, VD. Vilken jädra utmaning. hehe..

När jag är klar med UF-uppgifterna ska jag sätta mig ner med psykologin, en riktigt klurig uppgift som är en vecka försenad, ( Det finns egentligen inga ursäkter för att inte lämna in saker i tid, men jag har faktiskt varit sjuk, en giltlig anledning enligt mig idagrå) Sen lite Rättskunskap och mattematik ska även hinnas med idag. Men det borde gå. Börjar inte jobba förrens fem, så det blir nog inga problem. Ska även ut på en promenad idag!! MÅSTE! inga ursäkter!

psst: Ska åka buss idag, lite läskigt. Har inte åkt buss på nästan två veckor. hehe man blir lite-väl-bekväm med körkort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback