Virrvirrevirrpanna

2010-09-29 09:55:21 My day

Efter att ha läst alla bloggar jag vet om, och vissa som jag tidigare aldrig sett, bloggat onödigt i mina tre bloggar, kollat igenom alla hästannons sidor igen och efter att ha råkat ha ner ett glasvatten på golvet och ipoden ramlade ner i't..Så hamnade jag ute på blocket och tittar runt. Ska nämligen sälja min Peak vinterjacka som jag köpte förra året. Ett väldigt onödigt och korkat köp för 4500kr eftersom jag inte ville ha den från första början utan jag ville ha en boomerang så i år har jag tagit mitt förnuft till fånga och sälja min "ny" inköpta jacka och köpa en marinblåboomerang istället. Om någon vill köpa min peak alltså, men tänkte kolla vad folk tar för dem ute på blocket nu så jag vet vad jag kan ta för den.. ett klurigt finurligt påhitt det där med att sälja sina egna kläder och saker på blocket. Blocket? vem döper en hemsida till blocket egentligen?

Nej nu måste jag sluta babbla, babbelbabbelbabbel..hehe.

Juste mitt smink är borta!!! Det är kaputt!! finns inte, existerar inte. måste tappat det när jag hattat mellan alla bilar, dumt och klantigt. Riktigt virrigt gjort. Jag har blivit riktigt virrig. Och jag gillar det inte alls! inte det minsta! Ladda mobilen existerar inte heller i min värld längre heller. den bara dör. varför dör den? slår lite gulligt på  screenen och inser att jag har pluggat in sladden i mobilen men inte i eluttaget. Duktigt gjort! Där har mina sista vuxenpoäng försvunnit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback