2 to the today.

2011-04-20 21:52:55 My day
Goddagens.Godkväller.Godmorgon.Godnatt. hehe god-någonting.
Sitter och har myskväll med min fina vän Sofie. Myserkväller.Mysikväll.Massamys.myser.
Har precis gått en kvällspromenad med hunden..och Sofie. Ska snart sätta igång en filmis också..eller en rulle som coola människor säger. Men vi är superduper coola så vi säger filmis!

Dagen har bestått av plugg, stall. Red ut i skogen idag igen. Egentligen är det pollens vilodag men hon får den imorgon istället för jag kan verkligen inte alls rida imorgon. Efter det blev det jobb...eller nej stryk det. Det blev att bädda av sängen. inte bädda den, utan ta bort ALLT. För min dumma kisseskitkatt pissade på den igen! Han kissar värsta oceanen i min säng. Det går igenom allt, kudde,överkast, täcke, två tjocka kuddar, lakan och smala madrassen ner till tjockmadrassen. Alltså femte gången? Vem stängde inte min dörr idag liksom? Burn,,BUUURN!

Efter arght slitande av sängkläder och tvättande blev det jobb. Sen ni!! JAG BESTÄLLDE MIN STUDENTKLÄNNING! ÅÅÅÅH DEN ÄR SÅ PERFEKT!!!!  P E R F E K T ! fast ni får inte se den...hehe

Juste.. hihi sökte lite bussaker idag också. Till efter sommaren, Wohoo för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback