And there she is, dreaming about you and me. Wish that she could be me

2011-04-08 15:58:49 My day

Partynatten på GK var riktigt rolig! Dansade loss hela kvällen med underbara vänner. Riktigt lyckad!
Dagen därpå gjorde lite ont när man gjorde ett kontoudrag dock, men det var det värt..då iallafall.
Igår blåste det ju som sagt storm, men jag beslutade mig för att rida stressad Einis barbacka på vägen iallafall. Fick sällskap av min vän Sofie som inte alls rider, men hoppade vågat upp barbacka på lillabruna iallafall. Riktigt roligt var det också! Einis var jätte stissig till en början, men sen poff släppte hon allt och lunkade på i luuuugn och avslappnad skritt. Stolt matte!
Hann även med en promenad, lite plugg och lite pojkvän.Skulle sova hemma men vid halv tolv på natten, efter en massa snurrandes satte jag mig i bilen för att åka och kramas med pojkvännen.

Gud vad jag älskar honom!
Är så glad att det är JUST jag som får följa med honom hem varje kväll och han med mig. Finaste skatten jag har♥ 

Idag då...har jag inte hunnit med mycket. Plugg, Träffat Sofie, Storstädat mitt rum ( ja, igen!) bytt gardiner, rensat garderoben, provat mina gamla ridbyxor som förvånadsvärt fortfarande passar. Tre år senare ba. Om en timme ska jag jobba ett litet pass, sen blir det stall med syster. Lite ridning blir det nog för min del. Hem och duscha och packa för att tillbringa kvällen med min älskade.

Helgen består av: Lördag och söndag ska jag, jobba, rida hestar, träna,umgås med pojkvännen. Sen ska jag försöka trycka in en solning och plugg. Lördag kväll ska vi ( jag och pojken) hem till pappa på middag. Sen blir det nog en massa golf tittande. Och tro nu inte att det är JAG som valt. Nix det är Jakob som måste se. Livsviktigt!







Dem passar fortfarande..men ska dock köpa nya inför tävlingssäsongen. Vill ha helvita (pikör) det stavas inte så, men det uttalas så. Hatar bomulls ridbyxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback