Glad pååååsk

2011-04-23 09:59:23 My day

Godmorgon, GladPåsk, Happy easter..osv.
Nu ska jag jobba till kl 15:15, sen ska jag hämta syster och company i stallet. Lillasyster rider min ponni idag, såg riktigt bra ut igår när hon red henne. ååh min lillasyster är typ världens bästa och finaste:') Hon är ju typ sjukt duktig på att rida också, ååh. Älskade lillasyster. Men hur som haver, det är ju inte alla hjärtans dag så behöver väll inte sitta här och förklara hur bäst min lillasyster är? Fast det är hon. Hon förtjänar att höra det.

En sak to note: Varför blir jag så stressad när jag läser stressade blogg inlägg. Läste Carolines blogg nyss, hehe hon faila med tiden igår och jag är skadegladare än någonsin. Men hon tycker om mig ändååå! Men då skrev hon ett väldigt stressande inlägg som typ lät som om hon glömde att andas...och vad gör jag? Jag läser det som om det är jag som är stressad. Påminnelse till mig själv...Andas när du läser Carros inlägg. Hon är ju trotsallt CAROLIIIIIN! ( ja, jag vet att hon stavas med E i slutet men jag säger det på ett finare sätt när jag uttalar HELA hennes namn och då passar inte E in. Punkt slut.)


Kommentarer
Carro

haha, ja glöm inte att andas! Dagens inlägg blir lugnare ;D haha

2011-04-23 14:21:00
URL: http://whyevenbother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback