Good weekend

2011-04-04 09:36:07 My day
Helgen dåva..
Fredag: bio med älskling och ridning på prinsessan!
Lördag: Ridlektion för Malin, Gick jätte bra (Skriver mer om det senare). Efter stall blev det lite chitchat med Elin för sen en kväll hos Papi. Fotbolls tittande och fick beställa hem en ONEPIECE! Nice. dem är riktigt fula, men gud vad mysig! Fick även en studentklänning, dock måste jag köpa den först. Plus en bil till sommaren, den fick jag dock inte. Men jag har en bil till sommaren iallafall!
Söndag: Tävlingar på morgonen med fina vänner. Longering utav Einis och omhändertagning av två andra hestar. Solning,träning, plugg och filmmys hann jag med!
Idag är det massor med redovisningar i skolan, i veckan är det fullt upp med skolan, stall och träning. Ska även förbi ett klädföretag ikväll och köpa lite nya kläder! :) wiiho! ska även betala min första stallhyra idag. Help me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback