Hoppas på Hinni kursen!

2011-04-13 16:07:23 My day
Håller tummarna nu att jag kommer med på hinni kursen den 29/4. Hade varit grymt kul!
Får troligen svar i veckan, eller dagen innan. haha bra framförhållning härå:)

Skulle vara riktigt roligt att rida för Hinni på Einis och se vad han har att säga om min lilla tjej. Har fått lite frågor som kommentarer om varför jag inte rider för Y just nu och jag har tyvärr inget bra svar på det. Men allt jag vet är att jag vill smälta att Einrad är min och inte Y's längre och det kan vara bra för Y också. Så jag vet mer vad jag vill få ut av träningen för Y när jag väl ska rida och inte sitta där och träna på¨det sättet hon vill. Men jag ska börja rida för Y igen, hon är grym på sitt sätt. Men inte i nuläget vill jag träna för henne. Hoppas svaret duger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback