It's a new world

2011-04-19 17:33:34 My day

Dålig uppdatering. Men för att göra en lång historia kort.

Lovet är här, mitt sista Lov i HELA mitt liv. skumt. Einrad går just nu som en klocka.Riktigt roligt. Lillabruna är också riktigt fin och trevlig just nu, red henne igår. Älskade lillabruna, gud där uppe känner jag mig verkligen barnsligt hemma. ♥ Träningen för min del rullar på, springer så benen bränner.
Helgen var det tävlingsdag på fors, jag var support och hejjade från sidan. Duktiga vänner har jag!
Spenderar mycket tid med vänner och pojkvännen.

Igår firade jag att Einrad varit min i exakt en månad. Tiden springer iväg. Idag firar jag min underbart fina vän Sofie som fyller hela nitton år. Sen sörjer jag att min gammelmormor avled imorse. Så dagen kunde varit bättre.
Har gjort mitt glada idag och nu ska jag sörja med resten av familjen. min vackra 93åriga gammelmormor♥

Det är så hemskt att på bara några sekunder kan ens liv och värld förändras eller rasa samman. Tänk på det: Ta hand om dem ni älskar och skänk dem alltid en extra liten fin tanke, man vet aldrig när dem inte finns kvar vid din sida♥ RIP Gammelmormor Maria Lindgren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback