Jaharå

2011-04-15 08:37:30 My day
Igår var en likadan dag som alla andra. Nationella prov på morgonen, Sen slutspurt i turism med redovisning och prov. Turismkursen är Avslutad och har ett fint MVG till min samling:) hehe Efter skolan blev det stall med SIS, vi red ut barbacka och bara andades, svängde upp i skogen och hoppade dike också. Haha Einrad ba whaaat? Hon Måste undra vilket pucko hon har hamnat hos egentligen.. Men igår var nog einis mest avslappnade ritt i sitt liv. Hon Gick så avslappnat att jag var typ i chock. Kunde jobba henne där Jag vill ha henne i form och hon Gick fortfarande avslappnad och ååååh! Min älskling. Efter Ridningen fick hon beta av det lilla gräs som faktiskt finns, fast hon gillade Min ficka mer. Hmm.. Åkte sen vidare till fors och kramade på Bästa jasse och snackade massa skit! Behöver mina forsnerds! Får umgås med Dem på söndag som tur är! .. Efter fors blev det en jogging runda igen! Börjar lätta lite nu, men har benhinneinflamation som Aldrig går bort. Den ska försvinna av vila, men jag har väll ingen tid att vila på? Det får göra ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback