kiss ´n tell

2011-04-24 14:25:19 My day

Idag...jobbar jag. Igår..jobbade jag och firade påsk med släkt och mot kvällen blev det vänner och taxichafför till nublivande alkolister..( jag ogillar när jag inte stavar rätt och inte orkar ändra, eller ändrar..vad har jag gjort? ändrat, inte ändrat. stavat fel eller stavat rätt? hehe )
Släkten blev glada och resten var glada!
Idag jobbar jag men har mest gömt mig på lagret och på personalavdelningen. Har lekt städerska. En riktigt duktig sådan. Har städat i nästan två timmar nu, känns bra att gömma sig idag. Håret är fettigare än smööör. så har en äckelpäckel toffs med äckelpäckel smink kvar från igår. Ja så ambitiös var jag liksom imorse. Letade istället förgäves efter min jobbelinycklisar och efter tre dagars letande hittade jag dem! En magont borta.

Efter jobbet ska jag rida min hest, och springa ensammen ikväller. Middag hos pojken, och sen mina vänner...jag ska duscha!
Nej men nu kom äntligen alla mina papper ut så nu ska jag go back to wórk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback