Klassens fyraåring

2011-04-28 09:29:05 My day
Godermorgon.
Kan berättar kort om min klass skiva i måndags, Den var grym men varade inte särskilt länge för min del. Halv ett fick Cassandra åka hem, pinsamt nog. Men i mitt försvar var vakten en suris! Hemresan minns jag inte. Men kvällen var grym! Klassens fyraåring är jag!
I tisdags låg jag till sängs hela dagen, rörde mig inte en meter förrens sent mot kvällen, då tog jag en kort promenad i den friska luften.
Igår kom min studentklänning hem, dock var det fel. ( Ja, jag gick i taket!) Blev vansinnig. och ledsen..cissi tyckte att jag skulle döda dem. brutal chey. hehe. Men aa nelly skickade iallafall fel klänning, tydligen hade dem fått fel klänning från leverantören men skickade ändå ut dem till dem som beställt den andra. ARG JAG BLIR!
Tappade mina RAYBAN's i helgen också, hittar dem inte. Kul..1500 åt skogen. Det roliga är att dem finns inte i Sverige ännu så den som hittar dem kommer vara ensam om dem typ. Alltså kommer jag kunna se om någon har mina på sig. Men vad gör det för nytta? den lär inte tro mig iallafall.
Fick en glad nyhet nu på morgonen, slutar elva istället för halv fem. Yeay till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback