Live you life, everywere you go

2011-04-22 17:22:34 My day

Alltså jag måste ha sämst självdiseplin i världen..amen typ.
Skulle plugga, massor..pluggat i lite mindre än två timmar. Istället har jag varit så duktig på att måla naglarna, laddat ner musik, drömt mig bort,läst ut min bok..och ja..inte pluggat alltså. Men fick väll lite hjärngymnastik när jag läste iallafall. hehe

Men har fått lite gjort nu iallafall, får göra klart resten ikväll. (mm jo för det lär jag ju göra.) Skriver ett arbete om Island just nu, DIT, ja just dit, ska jag åka. Till vackra Island. Gud jag tror nästan att jag skulle kunna tänka mig att flytta dit om det inte vore för den där äckliga fisken som är deras huvudmål...yuk. Nej nu ska jag få tag på Alexandra Dolk, vi ska planera SM för sommaren och jag ska nog lura med mig henne på en island resa nu när hon är så duktig och är en arbetande kvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback