Muziiicc

2011-04-01 13:42:42 My day
Det är tur att det finns musik. Jag önskar verkligen att jag kunde sjunga riktigt bra!
Jag skulle verkligen älska att vara sångerska, älskar musik. Tänk er en värld utan musik? Förstår ni hur tyst och tråkigt det hade varit? Hur levde folk förr i tiden utan musik? Gud.. jag hade dött.

Har suttit i en timma nu och bara funderat med musik i öronen, lever mig in i låtarna och bara tänker.
Underbart! Nej nu blir jag lite ledsen..har laddat ner massa låtar och fler står på tur, men nu tillåter inte Youtube mig att ladda ned mer..dumma! Får väll vänta en stund och fortsätta sen igen. hehe

Call your girlfriend..its time for you have the talk.., say its not her fault. But you just meet somebody new and now its gona be me and you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback