Ridlektion o studentmössor

2011-04-13 11:19:56 My day

Igår var en bra dag! En riktigt supergrym dag!
Jag fick min STUDENTMÖSSA!!! Jag red en jätte nyttig ( läs: ROLiG) ridlektion. Jag var superhurtig och tog en 45minuters jogging tur med hunden. Kollade på massa bra program, och sov med min älskling.

Tänkte berätta om ridlektionen, det andra är väll rätt ickerelevant dåva. Mössan, ja jag fick den. Flera fick fel stavade på Ekonomi, det står på vissa Ekonimi. Min är iallafall jätte fin och perfekt! Fick mina studenttrosor också, hehe. Och joggingrundan var en vanlig joggingrunda med hund. Men nu fick ni mig ju att skriva om det iallafall..jäkla utpressare!

Men tillbaka till ridningen. Malin kom ut. Åh, världens mest roliga ridlärare, Alltid lika knäpp och glad. Hon får en alltid att skratta. Men lektionen gick iallafall bra. Malin började ridningen, jag bad henne. heh. Sen fick jag rida, Övade på nästan samma saker som förra gången, mycket avslappning, men vi tränade även lite eftergift osv. Var hur som helst riktigt roligt och lärorikt som alltid. Galoppen var nog mest roande, min koncentration hade väll flygit någon annanstans i sista varvet och jag bara satt och kved i garv, alla skrattade åt mig också. Hmm..och det där med mitt svåra och lätta varv har M och jag olika åsikter om. haha. tvärtom vill säga.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback