Say I do

2011-04-20 23:41:46 My day
Mamma mia. Alltså den filmen är göbra! Kommer alltid dyrka mamma mia.
Tänkte bara uppdatera kort om morgondagen då min kära vän är mest inne i mobilen och messar(??) Jag duger alltså inte...damn you som tog min plats.

Men morgondagen då, jag ska på möte med jobbet, har frissör tid i Handen kl två. Feels great. Hejdå bajsutväxt och jag välkommnar nya vackra blonda håret med bruna ögonbryn! Cassandra ska återuppstå. Thank gud. Riktigt illa att jag har gått runt med en bajsrand på knoppen hur länge som helst.  Bad girl.
Efter det blir det leta en klänning till Skivan. TAGGAR! Sen blir det faktiskt inget stall utan gym! Pepparpeppar.

Snart ska jag byta ut min fina vän mot min älskade pojkvän som endast kommer hit för att ge mig en godnatt puss. Är han go eller?



Hottie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback