Some of us are just meant to be

2011-04-10 00:57:50 My day

Åh min häst var helt underbar idag! Riktigt jävla amazing!
Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig för jag har liksom tappat orden. Men det blev ett barbacka pass på volten, och jösses. Vad kom den hästen ifrån? Så himla avslappnad, taktren,mjuk och bäst! Hon lyssnade på varenda signal och frustade som bara den. Efter ett underbart ridpass på volten avslutade vi passet med ett leende på mina läppar och red på ovalen genom våran insjö som skapats av all smält snö. Älskade häst.
Hon är ren lycka! Det bästa av allt är att hon verkligen börja lita på mig. Gnäggar och springer när jag kommer och är så underbar.





Lyckliga jag på min underbara häst och lillasysters (min fd hest) häst i handen. Ska försöka formulera ridningen imorgon när jag har mer ord. hehe

Hur som helst: JAG HAR KÖPT VÄRLDENS BÄSTA HÄST! MIN ÖGONSTEN LIVET UT!


Kommentarer
Anonym

fan va snygg min jacka äääär!!!

2011-04-10 09:53:48
URL: http://sofiajpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback