When I was little

2011-04-01 12:56:38 My day

Dags att skaffa ny dator då..exakt vad jag ville köpa. en ny dator mitt i allt. Nej tack!
Den laggar sönder och den går knappt att använda och spökar hela tiden. Den här dagen har varit allmänt pissig. Än så länge finns det inget positivt med den. Känner mig bara kränkt och besviken, ledsen och sårad.
Orkar inte med det här längre..ingenting. Det ska inte vara såhär komplicerat.

Det finns mycket som gör mig ledsen, men det finns vissa saker som tar extra hårt. Hur som helst så är dagen förstörd. Vet inte riktigt vem jag ska vända mig till just nu, alla har egna problem och inte orkar jag tynga ner dem ännu mer med min skit. Deprimerande inlägg jag vet. Men det är egentligen bara här jag kan skriva av mig allt. Kräver ingen respons eller medkänsla, bara låt mig skriva av mig här. Det är min dagbok. Och idag, den här veckan, är allt bara skit.

I dreamed more, i belived more..when i was little..Once it was a lovestory


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback