Work out

2011-04-13 11:25:54 My day
Nu ska jag strax bege mig upp mot gymmet för ett träningspass ( daaah) med Sofie. Senare blir det jobb.
Och efter en joggingrunda med hunden igen. Plugg står på schemet som vanligt. Idag är det onsdag vilket betyder att hästarna har vilodag, jag har tränings och plugg,jobb-dag. Lillasyster tar alltså hand om dem idag, vet inte om Asta får vila, men Einis har iallafall det som varje onsdag. Då får tänka på vad vi tränade på igår också.
Städerskan är här också, bjöd på scones och som tack städar hon även mitt rum också, mehe. Gillar't! Nu luktar det gott och är väldigt cleant. Har faktiskt blivit riktigt duktig på att hålla rent i mitt rum, men damma och det gjorde hon idag åt mig:D wiiie!

Nej nu ropar gymmet på mig. Dags att bränna kalorier!





Kommentarer
Hanna

Hanna ska gå till gymmet strax och bli av med komplexxxxxen hihi! SÖTASTE CASSANDRA <3

2011-04-13 12:08:10
URL: http://hannathiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback