It's too late

2011-08-26 12:29:07 My day

Gårdagen led jag, fram tills kl fem då Sabina kom in och jobbade stängningen med mig. Och på något sätt beställde vi ett par skor var, eller inte vilka skor som helst..Jeffrey Campell Lita!! Värsta kapet och sparade över 700 kronor. Nästa vecka kommer dem och om dem sitter bra ska vi beställa ett par till, dem är ju så perfekta!
Efter jobbet blev det träning med Gabriella som jag inte träffat på år, hemskt att man glömmer bort att hon också blivit äldre. Tänker henne som fjorton fast nu är hon snart sjutton. Hehe tiden går. Efter passet blev det middag och somnade till en film.

Idag har jag varit på ett möte. Gick kanon. Ska bege mig mot jobbet och hälsa på uttråkad kollega och sen fortsätta mot centrum, ska hämta ut ett oväntat paket och lämna en sak. Sen gymmet och sen stall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback