Kiss me thru the phone

2011-08-14 21:37:04 My day
Hola! Igår kväll med blev det en utgång med massa vänner. Dansade natten lång och idag har jag jobbat. Två nätter med minimal sömn tar på en alltså. Men efter jobbet blev det träning, kondition och mage. Efter träningen blev det stallet, red ut med lillasyster. Tölt och galopp blev det en del av. Rolig ridtur.
Nu är jag duschad och känner mig nästan mänsklig igen, bara nästan. Ska torka håret (bara så ni vet liksom) och sen läsa bok för att somna med den i ansiktet. Skandalöst trött och lyx.
Sovgott..just nu känns mitt liv ganska härligt!



"Babe you know that I miss you, I just wanna kiss you.
Kiss me thru the phone"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback