Kräftskiva utan ätna kräftor

2011-08-07 20:50:48 My day
Long time no see..min bloggis får ingen uppmärksamhet av mig längre.
Igår var det kräftskiva som gällde ute i Årsta Havsbad med ett skönt gäng..kräftorna vaskades och spriten flödade. (brutalt ärlig bara). Nattbad i swimmingpool, träffade på en gammal vän, fulla och glada människor hela natten, ingen sömn alls och vidare mot jobbet i varken körbart tillstånd eller arbetstillstånd. Mådde skit. Men jobbade på och körde bil, Efter jobbet tränade jag.  Det är inte att rekomendera, träna aldrig bakis. Speciellt inte om du inte ätit på över 24timmar. Kände att ni kunde höra om mitt brutalt ärliga liv...damdam.

Imorgon är min första lediga dag på 13 dagar, för er tröga människor så har jag alltså jobbat 13dagar i rad och nu suktas det efter ledighet på HÖGNivå. Imorgon ska jag träna, Sola, rida min hest och senare mot kvällen får ni inte veta..hehe. Det enda som jag vet att jag ska göra i veckan är att: Rida lektion för Malin, ÄNTLIGEN! tävlingen närmar sig. Fixa naglarna, vill ha fina naglar nu ett tag igen. Träna och rida. Umgås med vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback