Look how I feel

2011-08-10 23:24:39 My day

Har haft en jobbig dag idag, har inte mått superbra. Huvudvärk, illamående och massa elände. Men ett gympass blev det iallafall, vi (jag, MärtaBerta och Feffe) körde något intensiv pass som Feffe fixat. (han ärpt). Med lite (okej mycket) övertalning gav jag med mig och körde alla konstiga övningar bland alla hunkar/killavdelningen som jag så fint kallar styrkeavdelningen för. Sen körde jag kondition ensam för dem andra gav upp efter det upplagda passet. Mina armar är totalt döda från igår och nu är dem ännu mer döda från idag, körde någon övning som dödade både armar och ben, men fokusen låg mest på benen idag så imorgon lär min ridlektion för lida.
Träningsvärk i armar, mage och ben. hmm bra kombo. Tror det endast blir ett kondis pass imorgon på gymmet.

Nu ska jag väll sätta fast den där screen grejjen på mobilens skärm, men då får man inte röra mobilen på några timmar så måste övertala mig själv om att jag måste sova. Borde sova för jag ska upp tidigt!

 

Why don't you move closer to me? Save the last dance.
Tell me why you doing this to me? Ibland är tystnaden bättre än vetskapen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback