pump it up

2011-08-01 09:39:38 My day

Återigen på jobbet, 9-19:15. Efter jobbet är det de vanliga som gäller..det vill säga stallet och gymmet.
Red ett väldigt givande pass igår, einis fick tänka efter ordentligt ibland, väntade in på mina signaler, lyssnade bra och första traven gick inte i hundranittio, arbetstempo fick vi till. Vi ska ha en trav-vecka. Traven har hon tappat lite, hon är mer stabil i den nu än tidigare, nu har hon egen balans mm men aktionen is gone. Men den kommer när vi väl börjar arbeta på den, så denna vecka ligger all fokusering på skritt,trav och lösgörande. halvhalter är vår nya grej, halvhalter och halter. Tvärnit från galopp om man så ber om det. Min fina lilla Einis.

Kan säga såhär: Gymmet är mitt nuvarande hem, älskar det! Har blivit alldeles beroende igen. Ska aldrig sluta gymma, underbart!



Min fina prinsessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback