Sexdrop, think about it when you touch me there, dancing in the dark

2011-08-08 22:40:03 My day

Hade en mysigkväll med min fina Hanna ( som även gjort om min bloggs yttre. fint va? BästaHanna!!), vaknade på hennes golv, kollade på en film. Sen köttade vi på gymmet! Hon drog lite tidigare än mig, jag körde nästan två timmar. High five på mig! Sen väntade Bella på mig och vi åkte spontant till centrum och fixade naglarna, nu är dem så perfekta! Köpte liten tröja också.hihi..

Fortsatte vår tripp till stallet, longerade en mycket fin hest idag. Einis hade en riktigt underbar dag. Skritt till trav, galopp till trav, allt i rätt sekund. Så fort jag bad om något skedde det direkt. Travade med ren takt och mot slutet tog bakbenen i som hette duga vilket gav henne ett väldigt fint steg och hon orkade t.o.m trava sakta med egen bärighet. Galoppen var fantastisk. Ångrade mig lite att jag inte red när hon gick så bra. Men min fina häst, kommer alltid vara min, har jag varje dag och hon är bara så bäst.
Sa till Einis idag (eller egentligen till Bella men hesten ville prata okej). " Vad skulle jag göra utan dig?" Svarade på min fråga helt själv" jag skulle ha massa pengar". Men då hade jag inte haft finaste flickan i världen och jag hade bara haft en större garderob och det blir man dessvärre inte mycket lyckligare av.



Min och Bellas hand, jag har nog Världens finaste människor omkring mig!

Nu ska lillasyster bli hämtad, jobbiga syster. B A R A utnyttjar mig för bil..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback