Tell me why,

2011-08-10 15:59:06 My day

Det hände två bra saker idag! Jag fick min nya Iphone och mitt nya iphone skydd, Michael kors. Så snyggt!
Måste beställa en till bok, två kapitel kvar på min nuvarande och jag befarar att dem blir lästa ikväll. Skulle egentligen sitta på någon uteservering ikväll med några "nyfunna" vänner.,men vädret tillåter inte detta så det blir troligen bara träning och solning efter jobbet och en lugn hemma kväll. Egentligen är det perfekt skräckfilmsväder, kanske får ladda ner någon läskig film. hmm..

Träningsvärken i armarna är inte nådig, (hej jag kan inte sträcka ut mina armar ordentligt utan att skrika), magen är fortfarande trött. Så idag blir det endast ben och rumpa. Eller självklart kondition också. Varje dag!
imorgon ska jag rida lektion!  Ä N T L I G E N !!



And we know it's never simple, never easy
Never a clean break, no one here to save me
And I can't breathe
Without you, but I have to


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback