Malin agerar fotograf för att bevisa en sak...

2011-08-11 16:00:02 My day
This love is real..im beging you, don't go.



MalinSchön (ridläraren) fotade mig för att bevisa att min innerhand inte alls är så högt upp som jag tror. Varje gång hon säger höj innerhand blir jag galen för jag tycker redan att den är tillräckligt högt. Men nu har jag bevis på att handen inte är högt upp..fuck. Men det känns som om man har handen vid bröstet..fel av mig. Här tränar jag egentligen ingenting förutom att få in hennes jädra vänster bakben som inte vill sammarbeta med mig. Men hon är fin min hest iallafall.

 



på bilden här har handen uppe, inte mot mig eller mot benet som det ser ut, jag lägger handen snett över manken och höjer den för att be om eftergift.



mellan oss finns inga spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback