2011

2011-12-31 19:00:04 My day

Ja 2011 rör sig mot sitt slut.. Tänk vad mycket som egentligen händer på ett år.

Snabbresum av året
*började rida einrad
*köpte einrad <3 ( bästa dagen i mitt liv!
* blev friskförklarad och allt kändes så mycket enklare!
* London resa med sp08d!
* fyllde äntligen 20 år!
* TOG STUDENTEN!! ( underbar känsla!)
* Hanna lärde mig hur man äter kräftor, hehe
* blev singel
* startade min och Einis första tävling!
* skrev över Elina som ägare på lillabruna som födelsedagspresent
* fick min lilla Fiat.
* träffat massa nya underbara vänner
* slutat på eurostore
* Började på SATS och BIKBOK!

Ja mer kommer. Ska skriva en ordentlig lista sen, men åker bil denna nyårskväll mot Göteborg så blir lite åksjuk.. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback