5/12

2011-12-05 06:32:24 My day

Slut på ledigheten och nu jobb 06:00- 12:30, fick korta ner mitt pass ídag för jag ska vittna i rätten igen. åh det är faktiskt riktigt kul att vara vittne, spännande och speciellt när man får lyssna på fallet. Rättegångar är intressanta, men jag får alltid lite sympati känsla för den åklagade, lite halvskumt sådär.

Jaja, hur som haver, under mina fyra dagars ledighet har jag tagit extra väl hand om min häst, hon är så bäst min pärla. Igår fick vi rida till våra gamla trakter ( eller iallafall mina och augustas gamla trakter), Vi tog en trip till kolartorp och busade runt på vägarna. Eller efter första galoppsträckan fick vi träna lydnad för ponni glömde bort var broms var och vi fick in lite pass och lite annat strul. Men Einis är inte van att få flippa särskilt ofta så hon var väldigt lycklig över sin lilla tur.
Annars då? Tränat varje dag, tränat med en vän som man inte ser särskilt ofta, pluggat massvis, kollat klart på GG säsong 3, umgåtts med familj och syster och bara njutit av ledighet!
-Matteprov på onsdag så ska plugga ihjäl mig de kommande dagarna, heppåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback