Don't wanna see you tonight

2011-12-28 14:26:21 My day

Jobb,jobb och jobb..vad är inte en bal på slottet. (hehe nerd). Igår började jag min morgon med fyra timmars jobb på Bikbok, följt av tre timmar i stan med mr, sedan ytterliggare tre timmar på Bikbok och avslutade kvällen med ett grymt ridpass på volten med finaste einrad. Eftersom vi fokuserat mycket på bakbenen, speceillt i traven, och underlaget har inte varit galoppvänligt för en obalanserad einis så har inte tränat galoppen speciellt mycket men iförrgår efter ett jobbigt travpass så provade vi på det, dumt gjort. Trött häst-fyrtakt, endast. Så vi gav på oss galoppen direkt igår efter uppvärmning och jösses, då va hon en ritkigt pärla. Snygg häst har jag, kanske inte snyggast, men bäst och så himla rolig att rida! Släppte stigbyglarna också och då blir ju allt så mycket bättre!

 Idag började jag min morgon med en joggingrunda på 50minuter, jätte skönt! nu är det jobb till 22.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback