Santa can you hear me?

2011-12-19 06:12:20 My day



Vaknade till detta halv fem imorse...Lycka är att gå upp en måndag morgon med ljus!
Ville mest hålla mig utomhus och strosa runt bland snön, Vinter-människa har vi här!




Nu blire jobb 06-14. Sen centrum med Enny, ska vela mellan två par braxer, antingen guld eller silver, har guld..men kanske borde ha båda? Sen ska jag rida, rida ut i snön med en stallkamrat vid namn Åsa. (hon vet inte om det ännu, men ska ringa och väcka henne nu och berätta den goda nyheten!) Sen blire träääääna för jag är pigg idag, tjalala.. Alltså förstå att tre nätter med 3-4timmar sömn vardera gör mig hypad istället för en sackosäck. Åh snöööö!!

I helgen har jag: Jobbat på Bikbok, firat en vän med hemmaparty, ridit min åsna, tränat och ja det var la det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback