Top of the world

2011-12-09 17:15:01 My day

Åh jag kan inte vänta längre!! om drygt tre veckor!! tre veckor har jag ingen tandställning kvar!
 Jag kommer kunna le med öppen mun utan att det ser ut som om man har smutsiga tänder, jag kommer kunna le med stängd mun utan att risken för att läpparna ska fastna till i tandställningen. och jag kommer kunna äta äpple, utan att dela det! Och morot! Päron, och stora bröd utan att det fastnar- ååh jag vill ta bort den nu!!!
...enda negativa är att läpparna kommer se mindre ut igen, blir att förstora läpaprna lite kanske, eller okej inte läpparna, men överläppen för den är bara ett streck. Vad patetisk jag är, men vafan, att operera om sig är vanligare än att amerikaner äter skräpmat liksom..hehe..

Idag då, jobbade fyra timmar på BikBok och sedan nu på SATS i 8 timmar, heyho. ¨Pållen vilar eftersom jag inte lyckats köpa brodd och idag hade man ju kunnat rida utan brodd...men då jobbar jag såklart ihjäl timmarna. Så blir en hel veckas vila bara sådär för hästen. Jaja, hon dör inte och hon brukar kännas finare efter en liten mikro vila. Ikväll väntas bravader vänner, bravader.


bild:gooooogle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback