When i look at you

2011-12-01 22:43:52 My day

Alltså min häst, min fina häst. Hon är ju helt jäkla underbar. Blir finare och finare för varje dag. Älskar min prinsessa, mest av allt. För varje gång pengarna minskar för att hon ska skos, veterinär, kiropraktor, eller en ny ryktborste.. Ja varje gång det suger lite extra när pengarna minskar och man frågar om allt är värt det,, så står hon där.. Min fina Einis, allt bara släpper och hon är värd varenda öre jag har. Oavsett hur mycket jag ska behöva jobba och slita för att ha henne, hon är
Värd allt! Hon gör mig så ( ursäkta svordomen nu) jävla lycklig! Mitt livs lyckopiller! Einrad från fors. Det bästa valet i mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback