Bara för att..

2011-02-28 23:40:18 My day

...jag måste svära lite över en dålig sak!
Varför vill inte min vänster skänkel göra som jag vill? Den liksom mest hänger och dallrar när man rider. Dumma ben. Du är  ett värdelööööst ben! Förutom att vänster skänkel inte alls hänger med på noterna och att Mökkur har just svårare i det varvet så har jag börjat få styr på min dumma lilla ytterhand. Väldigt stolt!
Ylva nämnde faktiskt aldrig mina händer idag..wiiho. Måste vara typ första gången.

Ridlektionen idag bestod av massa skänkelvikningar åt alla möjliga håll och kanter. Riktigt jobbigt, Mökkur var väl hyfsat stark och lite halvseg när man jobbade honom i form men han lyssnade bra iallafall. Så ju mer jag red desto bättre gick han. Logiskt va? Men min mage fick jobba apa idag och benen med, ett lyckat ridpass helt enkelt!

SkrytSkrytSkrytSkryt osv.



Bara för att bilden inte alls passar in med inlägget. Bara därför passar den in så jävla bra!
Peace out!




PS:
Shit vad liten jag är på bilden, två år sen..ojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback