Bara massa hingstar idag!

2011-02-28 23:24:44

Barnminnen..massa barnminnen som susar omkring i mitt huvud. Tittade nyss på Lejonkungen2. Ååh vad söt den är! Men hur som haver...Red lektion idag på MÖKKUR! inte Einrad som i vanliga fall, damen fick vila så därför tyckte Ylva att jag skulle rida Mökkur. Magen knöt sig lite sådär halvt när hon sa det. Tanken var mest " shit hon kommer mörda mig, jag på hennes prins!" hehe men det gick kanonbra! Är jätte nöjd och gud vilken rolig häst att rida! Ylva var också väldigt nöjd. Kul. Einrad fick en liten rykt och massa pussar bara idag! Imorgon är det ridlektion på henne däremot för Ylva och även på fredag. Wiiiiie:)


Annars då, Sofia och jag har spenderat halva dagen ( ja alltså, från ett på dagen och till nio på kvällen) på ForsGård. Jobbade med unghingstarna. Sofia höll på med Vordagur som vanligt, jag å andra hand fick hålla på med Uni. En Svart stor unghingst. Riktigt trevlig kille, rolig och snygg. Sofia fick berätta vad som skulle göras eftersom jag inte är van vid unghästhantering på det viset, Sofia har ju iallafall fått rejäla genomgångar av Ylva. lyckost! Men det var riktigt kul att pyssla med unghäst och hingstar överhuvudtaget! längesen man gjorde det sist!



Mökkur,möken,makkan osv:)
Tänk att en 26årig pojk kan vara så rolig att rida! Kanske kan bero på att han är gamal världsmästare? hehe
Fiinfiinapojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback