Can i love you forever?

2011-02-24 22:33:53 My day

Nu ska jag slänga mig i sängen med en bra film. Tänker inte vara mer social idag.
Skolan var som skolan alltid är, var lite tröttare än vanligt dock. Men på vår oändliga håltimme åkte jag och pojken hem och lagade Ceasarsallad till lunch. Fjärde dagen i rad som jag äter sallad..grymt! Älskar sallad och det är nyttigt vilket inte är ett minus direkt. hehe
Efter det åkte jag till stallet och fixade (man hinner rätt mycket på en tretimmarshålis). Skolan igen och sen direkt vidare på middag och morföräldrarna. Mysigt.

Nu väntar sängen, upp tidigt imorgon. Wiiiie...not.



Måste till min Einis snart igen..snart en vecka sen:( jäkla uf mässa som gjorde att jag missade min ridlektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback