Dream about tomorrow

2011-02-11 14:54:40 My day

I brist på annat..terroriserar jag min lilla bloggis.
Tog en liten powernap men vaknade av att min pojkis snarkade som ett ånglok. Ja, så illa var det.
Snart ska vi bege oss upp mot Haninge Centrum för pojkisen ska klippa sig, hos min frisör. Han bara tror att han kan komma och sno henne??
Ikväll kommer det lite trevligt folk hem till oss för tacomiddag. Stallet blev inställt, mamma ville inte att jag skulle köra dit ensam? Det är farligt med snö.

Helgens planer är att jobba, lördag blir det stall efter jobb. Söndag blir det jobb och sen ska jag till Einrad på Fors och rida med Jasmine(!!) Längtar lite sött.. Sen består nog resten av min lediga tid till att plugga och mysa.



För du är det finaste jag vet♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback